Motion inom en snar framtid

En väldigt lugn helg har de blivit för familjen.

I fredags kom Emma å hämtade mig å Jennifer så drog vi oss mot Thuns där Emma skulle köpa sina mörklila converse som tyvärr va slut men de fick bli ett par ljusgula istället. Jag å Jennifer tog oss till barnavdelningen för att hitta kläder åt Evelina som present. Jennifer tyckte hon skulle ha en lila klänning me "Lilla My" på å thightsen va lila/vit randiga.. Jätte söta å Jennifer vart mallig som fick välja. Fick även syn på en grå body som de stog COOL på, den måste juh pluttan ha eftersom Jennifer hade en vit body som de stog TUFF på när hon va mindre. Tror att jag har den bodyn kvar i nån av alla lådorna me barnkläder.

Efter Thuns blev de en tripp till Gränby C å Stabby pizzeria.. Vi va hemma runt 20.15.

Lördagen kändes inte alls som valborg om jag ska va ärlig. Strax efter 16 drog vi oss mot Storvreta. Kändes verkligen JÄTTE konstigt att de inte va vi som hade huset fullt. De brukar alltid vara vi (inget negativt) tycker de é kul när de é mycke folk runt omkring.. Vid 20-tiden packade jag, Mari å Kelly ihop barnen å drog oss mot kasen å shit alltså va me folk.. Men de va trevligt de me.
Vi grillade å fikade. Men jag mitt smarthuvud bakade en marängrulltårta å glömde helt att de va juh typ sån tårta som mamma brukar göra (Britta tårta) å den kan inte lillebror äta.. Sorry lillebror. Men den va god iaf.
Vi va hemma till 22.30 å de va lagom..

I söndags slappade vi hela förmiddagen, pappa dök upp strax före 14. Då drog vi till Biltema för att inhandla en cykelkärra åt mig å barnen så jag kan få motionera lite. Va till svärmor å hämtade Beccas cykel som hon så snällt lånade ut Tackar tackar =).. När vi kom hem så rullade jag köttbullar på 1,5 kg köttfärs skittråkigt men såå gott..

Robban å Mange höll på att sätta solfilm på Nissan, Hampus å Jennifer lekte å tjoade å tjimade. Ljudnivån va i taket emellanåt.

De va våran helg de..

Idag har vi tvättat å målat om valvet mellan köket å vardagsrummet. Får mina ryck ibland, kom på att jag även har lila å skrikrosa färg så imorgon så blir de nog att piffa till tvättstugan.. Om Evelina tillåter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0