Less!!

Usch va less jag é just nu..

Men de é nog bara för att sommaren närmar sig me stormsteg å mannen kommer jobba dag/kväll/natt....

Ångesten växer inom mig i rasande takt..

Gråter när du inte ser..

Suckar när du inte hör..

Tankarna snurrar hela tiden dag/kväll/natt

Jag vill flytta!!!!!!!

Allt skulle bli sååå mycke enklare då....

Jennifer é fortfarande hemma. Hon fick va hemma idag me för att förhoppningsvis kunna va helt super frisk på tisdag när hon ska tillbaka till dagmamman. Hon har varit hemma i 3 veckor nu, de é inte klokt. Den här vintern har varit ett helvete för barnen. Jennifer har gått 1 dag hos dagmamman å varit sjuk resten av veckan. Sen går hon 1 dag å sjuk resten av veckan å så har de fortsatt hela vintern.. Hon höll sig frisk i 2-3 veckor å sen förkyld igen.. Vissa lämnar sina barn fast de rinner grönt snor!! Å då torskar Jennifer så smittar de va sig på Evelina.. Så har de hållit på hela vintern.

Å nu sista svängen me magsjuka.. Evelina har fått in sin bajsrutin på morgonen å tömmer verkligen HELA tarmen så varje morgon så bäddas de rent i hennes säng. Va ska jag ha för blöjor då?? Köper jag större stl så kommer dom läcka iaf.. Känns som att jag står på benen å lever för mina underbara å älskade barn just nu..

Känns som att så länge jag tar tvätt, städ, disk å barnen så é du nöjd. Vrider å vänder fixar skjuts för att kunna handla. Kommer inte ens ihåg när du va me å storhandlade sist..

Negativt inlägg, men jag måste oxå få skriva av mig ibland!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

inte bra gumman!!!

kämpa på!!

du får tänka på att du är en underbar människa och är en helt fantastisk mamma..

2011-05-23 @ 12:07:28
Postat av: Anonym

inte bra gumman!!!

kämpa på!!

du får tänka på att du är en underbar människa och är en helt fantastisk mamma..

den som inte har ser det känner dig inte... men jag vet att du är en stark och en härlig människa..men även de starka måste få känna det lilla extra ibland!! många kramar till dig lills!! <3

2011-05-23 @ 12:09:40
Postat av: maria

hej!

såg att du kommenterade apbyxorna ja sytt!

just dom är minismå, typ nyfödd size, men vill du beställa ett par i nån större storlek äre klart vi grejar det!

du kan väl maila mig om detaljer?



kram, maria

2011-05-23 @ 18:47:24
URL: http://maryscandyland.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0