De fortsätter

Jennifers diarrer fortsätter. Tycker så himla synd om henne. Hon é verkligen vrålhungrig å får i princip äta ris/potatis/rårivet äpple å majsvälling. Natten till idag har hon sovit oroligt, magen har kurrat hela natten på henne.
Pratade me 1177 å dom tyckte att jag skulle kontakta vårdcentralen imorgon å i fredags så sa dom att jag skulle återkomma om de inte hade gått över efter helgen.
Hade kalas för Evelina i lördags, hon fick kläder å en rutschkana. Om 2 helger så é de 3-års kalas för Jennifer.
Barnen blir stora å jag stampar på samma fläck känns de som.
Jonas å Madde kom hit i måndags å åkte hem idag. Lämnade Jennifer hos dagmamman imorse sen drog vi å lämnade Madde i skolan å sen vidare till Willy´s, ÖoB å Skopunkten. Jag behövde nya skor eftersom jag va så smart å klippte gräset i mina vita skor.
Idag kommer svärmor hit å håller oss sällskap tills på fredag.
Jag ska till tandläkaren imorgon me J så svärmor får barnvakta E så länge så slipper jag släpa på vagn å allt. Går fortast om de bara é jag å J plus att jag får lite egen tid me min stora tjej =)
Just ja, vi har blivit husvagnsägare oxå. Ska bli så mysigt att bara hänga på vagnen å dra. Jag ska köpa massa hårdplast grejer som é bra att ha i husvagnen. Muggar, tallrikar m.m.. Allt ska finnas, de enda man ska ta me sig så é de kläder å mat. Vi har lånat husvagn 2 år i rad men de dryga é allt i å ur plockande så de känns såå jävla skönt att vi har köpt en egen husvagn. Å till på köpet så bytte lillebror sin ena bil mot en husvagn så nu har både jag, lillebror å pappa husvagn. Hoppas att pappa får ihop sin vagn den här säsongen.
Nej en snabbdusch å sen laga mat =)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 03:59:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0