Tiden flyger iväg

Usch va tiden flyger iväg.. Känns som att tiden har gått till å få ihop allt till husvagnen, kalas, å mycke mer.
I måndags kom Emma hit så vi drog oss till stan, först polisen för att fixa id-kort åt mig. Less på att höra att passet é ogiltigt p.g.a en spricka rätt över fotot haha. Efter de vart de Rusta, där vart de bestick å en ugn me 2 kokplattor (till husvagnen) jag vägrar använda gasol. Sen Barnens hus, där Evelina fick en "Dingel" eller va den hette, en elefant snuttetrasa för kossan hon har idag sticker. Men elefanten va inte så populär, men de visste jag juh att de kunde hända. Kossan har hon haft sen hon föddes. Jennifer fick ett "Fiskespel" å nå djurspel. Kanon att ta me i husvagnen.
Mycke husvagnssnack men just nu ser tomten ut som en vildmarkscamping me våran, lillebrors å pappas husvagnar.. Alla tre står på rad haha
På söndag ställs dom upp för premiär.
Så då kommer de roligaste, packa för en hel vecka. Oftast tar man juh me ALLDELES för mycke kläder. Fast hellre att de é för mycke än för lite kläder. Ifall Jennifer inte skulle hinna till toan, Evelina som äter me hela kroppen.. De lär gå åt kläder. Aja, i slutändan blir de bra. Ska torka golv, tak å bänkar i husvagnen idag, tvätta gardinerna till förtältet. Städa inne å börja packa handdukar å badkläder. Kolla va som saknas i husvagnen i köksredskap..
Nej nu ska jag dricka kaffe å vakna till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0