Tråkväder

Riktigt tråkväder har de varit hela veckan..
I måndags va vi in till stan å lämnade in min mobil som fick ett konstigt frispel. Den tog inte emot laddningen förens jag tog ur simkortet. Helknasig..
Efter de så drog vi till svärmor å fikade.

Igår kom Åsa å hämtade mig å Evelina. Åsa skulle ha haft E medans jag va på möte me cvl men Åsa kollade lite tokigt i almanackan. Men de gick bra att ha me E på mötet. Hon flörtade in sig hos tanten jag pratade me =)

Jag å E vart klara före Åsa så vi knallade runt på stan i väntan på henne.
På hemvägen stannade vi till på Nelins å handla lite smått sen hem. J va alldeles vild när hon kom hem. Men tvärslocknade runt 14-tiden..
Testade göra tacopaj för första gången, å den vart riktigt god =) 5/5 möjliga faktiskt. Barnen älskade pajen..
E fick äta lite själv, så efter maten vart de badet.
Jonas å Madde kom förbi en snabbis.
Resten av kvällen bestog av tv-tittande å lek..

Idag é de fortfarande tråkväder. Men 2 maskiner tvätt é klara å hängda.
Såg precis årets första GETING utanför fönstret.
Har även gått igenom Jennifer gamla kläder som E ska få ärva.. Måste ta mig iväg på nästa Loppis å köpa kläder åt J. Känns inge kul å köpa nya kläder å så får hon gräsfläckar på dom. Då kan jag lika gärna köpa begagnat å billiga kläder som hon kan ha hos dagmamman.
Spanade lite på hemnet å hittade ett super fint hus för 2,2 miljoner.. Så härligt.. Men.......
De hade juh inte gjort nåt om man fick vinna ett par miljoner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0