Stooor Ångest

De blev utgång i lördags, typ 3:e gången sen Evelina föddes.. Kunde lika gärna ha struntat i den.
Har en period just nu som gör att jag é riktigt svartsjuk av mig å gillar inte mig själv för 5 öre, å de é ett rent helvete.

Jag vet att man inte ska ta till alkoholen när man inte mår bra psykiskt. Men jag gjorde de iaf å självklart resulterade de i att jag drack alldeles för mycke å fick ångest. När jag mår såhär så skiter jag fullständigt i gränsen av hur mycke jag ska dricka utan bara häller i mig.

Tänkte på sista april att jag ska ta ett glas vin till maten men samtidigt så kan jag lika gärna hoppa över de. 

De fick bli ett ångestrelaterat inlägg men måste få skriva av mig lite.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0