Sooliga fredag

Evelina vaknade strax efter 5 imorse å självklart é hon tyst. Passar på att lägga sig över Jennifer för att mysa men i samma veva dra henne i håret.
Fixade frukost åt oss 3 sen vart de barnprogram å lek fram till 9.30 för barnen. Då kom mannen hem från jobbet plus att han hade hämtat min kära mobil =) som varit på lagning sen i måndags förra veckan (4 april) Den ville inte ladda så länge simkortet satt i.. När mannen gick å la sig knallade jag å barnen ut till sandlådan. Kom på att jag hade lovat att dammsuga Audin så passade på medans Jennifer satt i sandlådan.

När jag va klar så hoppade Jennifer in i baksätet full me sandlådesand.. Då vart jag inte glad, men de va bara till å starta dammsugaren igen så va de fixat =)

Hängde en maskin me tvätt å utfodrade barnen me lunch. Efter lunch vart de en middagslur för barnen.

När dom vaknade knallade vi ut igen. Tur att vi har både gungor å sandlådan..

Nej nu é de dags att tända grillen tills Jennie, Peter å Fille kommer..

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0