I'm happy as a clown

Dagen började redan vid 6-tiden. Fast jag höll Evelina vaken till 22 igårkväll så trodde jag att hon skulle sova till iaf 7.. Men tji fick jag. Smög upp å gjorde välling, försökte låta bli att väcka Peter å Jennie som sov på soffan. Tillbaka till sängen å Jennifer vaknar.

Runt halv 8 dukades frukosten fram.

Efter att främmandet hade åkt så vart de tv-slappande en stund, men jag vart rastlös så jag började packa ihop massa skräp som skulle till återvinningen å vi lyckades fylla hela bilen. De som inte fick plats idag får åka me imorgon. Blir en tripp till återvinningen då me.
Ganska kul å kasta grejer ändå, men han som jobbade idag måste ha fått solsting för Herr Trevlig va inte hans förnamn.
Jag: Ursäkta, men var ska jag kasta kläderna? Containrarna på andra sidan é stängda.
Han: Ska du spara dom?
Jag (tänkandes): Ja jag tog me dom till återvinningen å frågar vart jag ska kasta dom så självklart ska dom sparas.. IDIOT!!
Jag: Nej dom ska inte sparas, dom ska kastas.
Han: Där borta nånstans å pekar..

Han kanske hade haft nå tråkigt för sig hela dagen. Men visst jag frågar juh hellre än att de blir fel.

Efter de vart de en tripp hem till farsgubben på fika å spana in nya soffan å bordet. Skitsnygg soffa, avis?? Jajjemen!!

Efter de drog vi oss hemåt å käkade å sen vart de en slappartimme i soffan å barnen åkte ner i badet =) Så nu é dom rena å fina. Dammsugit hallen å köket så é de bara torka golv där imorgon. Ska försöka storstäda lite mer än vanligt såhär till påsk tänkte jag.

Nej återgå till familjen å göra lite välling åt våra trötta tjejer..

P.S Imorgon kan de bli upp till 20 grader varmt.. Happy happy happy

Kommentarer
Postat av: Victoria

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 05:15:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0