Dålig uppdatering

Hinner inte riktigt me att blogga känns de som.

Veckan som var i korta drag:

Måndag: J va hos dagmamman. Jag å Evelina va till Katte å hämta mina betyg.. Haha dom va juh ett skämt. 7 IG, 7 G å 1 VG.. Gillade inte skolan riktigt. Kanske går bättre nu i vuxen ålder å man har provat på att jobba. 

Tisdag: J va hos dagmamman, farsgubben fyllde år. På kvällen va de ett event på jobbet, fick gå runt å lyssna på olika leverantörer. 

Onsdags: J va hos dagmamman å jag började städa lite överallt.
På kvällen medans jag grillade så cyklade Jennifer altan runt haha

Torsdag: Va till Öppna förskolan i hopp om att barnen kunde leka av sig, men de va bara jag å barnen där å hon som håller i de hela.. Haha. Men vi pysslade, spelade spel å lekte. Drog till Lövstalöt å käkade lunch sen hem igen. Mormor fyllde år.

Fredag: Jag å Jennifer försökte städa men de va lite svårt när Evelina va vaken. Men måste säga att jag har ändå världens bästa barn, Jennifer vart överlycklig för att hon hitta på en trasa å frågade om hon fick damma. Å hon é riktigt duktig på att damma.

Lördag: Minibror Jonas kom hit strax efter 9.. Runt 9.30 packade vi in oss i bilen å for till Björklige. Manikyr hos Mia stog på schema =) Svindyrt att gå till en utbildad å göra manikyr. Mia behövde ha en försökskanin så självklart ställer jag upp. Men jag måste säga att jag va lite nojig över uv-lampan hahahahahaha. Me kul hade vi iaf. Efter de bar de iväg över gamla E4:an hem till pappa för födelsedagsfirande. SMÖRGÅSTÅRTA de é förbannat gott.. Men mättande, käkade så jag vart illamående haha. 
När vi kom hem va de bara till å packa upp allting. Åsa å Tobbe kom förbi på kvällen å fikade. Å barnen va helvilda när Åsa lekte me dom. Evelina somnade strax före 21 å Jennifer strax efter 22 tror jag de va.

Söndag: Vaknade av E 5.30. Upp å gjorde välling, gick i säng igen i hopp om att kunna somna om. E somnade efter vällingen å jag gick upp runt 6. Halsbränna så de heter duga. Men fick äta frukost i fred. 
Ska klura lite på hur jag ska kunna få ordning på alla rum här hemma. 
Får se om minibror kommer å hämtar sin jacka idag..


  
Så ser naglarna ut efter Mia´s manikyr. Riktigt nöjd. Än så länge har jag inte lyckats panga iväg nån nagel men några pärlor har jag råkat tappa..

Kommentarer
Postat av: mia

kul att naglarna är kvar.. ska nog använda lim på pälorna nästa gång =)... bra med en försökskanin heheh.. kram

2011-04-03 @ 20:31:02
Postat av: Anonym

kul att naglarna är kvar.. ska nog använda lim på pälorna nästa gång =)... bra med en försökskanin heheh.. kram

2011-04-03 @ 20:31:12
Postat av: mia

kul att naglarna är kvar.. får nog ta lim på pärlorna nästa gång heheh.. kram

2011-04-03 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0